9 Ekim 2012 Salı

Üni. Başladı

En son yazdığımdan bu yana tam 1 ay geçmiş. Ve artık üniversiteliyim. 1 hafta önce geldim yerleştim yurduma, oda arkadaşımla tanıştım ve allahtan iyi anlaştık. İşte dersler tam başlayamadı ama, bu yüzden zaman zaman canımız sıkılıyor.

Ben buraya gelirken, arkamda geçmişimi bırakarak geldim. Yeni bir hayata başladım. Ve öylede oldu, aşk gene beni buldu. Aynı bölümdeyiz, okuldayken sürekli beraberiz. İkimizde durumumuzun farkındayız yani bu ilişkinin nereye doğru gittiğinin bilincindeyiz. Ve de herşeyi yavaş yavaş yaşayalım istiyoruz. Öyle de oluyor zaten. Umarım bu defa son olur. Çünkü yoruldum.

Zaten öyle biri ki sanki biz birbirimiz için yaratılmışız. Biliyorum bunu söylemek için daha erken ama böyle hissediyorum. Çoğu konuda görüşlerimiz aynı, ikimizde hayattan aynı şeyleri bekliyoruz. Bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak. :)  Şimdi aradan çok zaman geçtiği için birşey anlatamıyorum. Bundan sonra söz birşeyler olduğunda hemen yazıcam. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder