14 Kasım 2012 Çarşamba

Hayat Bu - Yeniden Doğmak

     Hayat bu, hiçbir zaman herşey yolunda gitmez. Mutlu olduğunu düşünürsün, artık herşey yolunda dersin ama olmaz işte. Asla hiçbir zaman hiçbir şey yolunda gitmez. Ben artık bıktım, bu yolunda gitmeyen işlerden. Bir kere ya... bir kerede herşey çok güzel sürsün gitsin.
     Bir tek okulda herşey yolunda. Vizeler başlayacak 1 hafta sonra. Ödevler veriliyor, ciddi ciddi bişiler yapılıyor artık. Yurtta da her şey iyi. Yani tam kafa dengi insanlar buldum. Beraber birşeyler yapıp, zamanımızı geçiriyoruz. Zaten onlarda olmasa yurt, İstanbul tam çekilmez olacak benim için. Ben ne demiştim daha önce, aşk geldi yine beni buldu demiştim dimi. Zıkkım olsun böyle aşka! Yok abi ya yok, karşındakine asla değer vermeyeceksin. Sen değer verdikçe onun gözünde değersizleşiyorsun çünkü. Birde aynı sınıftayız zaten, affedersiniz ama b*ku yedim yani. Acilen duygusal olarak içimde kalanları da bitirmem lazım, yoksa okul çekilmez bir hal alır benim için. Ve sınıfa gidince başkalarıyla kaynaşayım ki, ona muhtaç olmadığımı anlasın... dimi!
      Bende fırsat bu fırsat dedim. O hayatıma girince ertelediğim şeyleri, yapmaya başladım. İstanbul'a gelmeden önce, hep istediğim şeydi oyuncu olmak. Bende yaptım başvurularımı ajanslara hepsi döndü nerdeyse, gidip birde resmen kaydoldum mu tamamdır. Oyuncu olmasam bile, elimden geleni yapmış olacağım için, içim rahat olacak zaten. Birde facebook'da hep konuştuğum biri vardı, onunla da görüşücem. :)
      Var ya.. hayatıma böyle şerefsizler girdikçe ben iyice delidolu biri oluyorum. Umudumu yitirmeden, hayata sıkıca sarılıp, hayallerimi, hedeflerimi gerçekleştirmeye çalışıyorum. İyi oluyor yani. Başta üzülsem de günlerce ağlayıp, ölmek istesem de. Birden bir bakıyorum yeniden doğmuş gibiyim. Ve bir bakıyorum hedeflerime doğru ilerliyorum.
      İşte hayatımıza girip, bizi mutluluktan havalara uçurup sonra küt diye yere bırakan ve kendimize gelmemizi sağlayan, bizim daha güçlü olmamızı sağlayan kişiliğe erkek deniyor. Aslında kendileri bile farkında olmadan bizi çok güçlü bir kadın haline getiriyorlar. Daha azimli oluyoruz, tuttuğumuzu koparan ve bir daha kolay kolay güvenmeyen biri oluyoruz. Ya da genellikle güveniyormuş gibi yapıyoruz sonraki ilişkilerimizde. Bizi kendine köpek gibi aşık edip sonra da çekip giden erkeklerin sayesinde daha tecrübeli, güçlü biri oluyoruz. Ve bunlar ne yaptıklarını bilmiyorlar, kendi kazdıkları kuyuya sonradan kendileri düşüyorlaryani.  Neyse çok feministçe bir yazı oldu bu. Ama ne yapalım. Dediğim gibi, erkekler bizi bu hale getiriyorlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder