2 Ağustos 2012 Perşembe

Ben Ettim Sende Et

Aslında genel başlık "Ben Ettim Sen Etme" olsada, bunun tam tersi düşüncelerim de var. Ben yaptım ve sizde yapın.
İlk başta ileride kafanızı duvarlara vurup ya da aklınıza takıp yatakta dönüp duracağınıza, tam zamanı geldiğinde aklınızdan geçeni yapın ve söyleyin. Ben her zaman bunu söylerim çevremdekilere de. Hatta bana bu yüzden "sende deli cesareti var" diyorlar. Tabi ki de zaman zaman bu huyum olumsuz sonuçlarını da yaşadım ama yapmaktanda pek vazgeçmedim.
Mesela hoşlandığın adam, sen ona bunu belli etmezsen nereden bilecek duygularını. "Ama ya tersler ve benim hakkımda kötü düşünürse" diye de düşünme. Senin gidip ona açılman, onun gözünde sana artı puan katar. Erkeklerin çoğu ilk adımı atan kızlara bayılır. Düşünsene onu büyük bi dertten kurtarıyorsun. Ama şunu da söylemeliyim ki, ondan hoşlandığını ona söyleyememek ya da belli edememek içine çokta fazla dert olmuyorsa boşu boşuna kendini riske atma tabi. Benim  demem şu ki. Geceleri gözüne uyku girmiyor, bütün gün ne yapacağına karar veremiyor, sana karşı olan davranışlarını her an düşünüp acaba seviyormu diye düşünüp duruyorsan, bu artık senin içinde büyük bir dert olmuşsa, git ve konuş. Bana inan konuştuktan sonra her şey daha iyi olacak. En azından için rahatlayacak ve normal günlük hayatına devam edeceksin. Olumlu bir cevap verirse ne güzel ama olumsuz birşey söylerse de takma kafana. En azından sen elinden geleni yaptın. Yıllar sonra "acaba ondan hoşlandığımı söylesemiydim" diye düşünüp, kendini yiyip bitirmemen için yaptın bunu. En azından "keşke" kelimesini hayatında barındırmayacaksın.


Ben de "keşke" kelimesini hayatımda hiç istemiyorum. Bir insanın sürekli keşke yaşamasını da düşünemiyorum. Çok sinir bozucu birşey. Zaten hayat kısa neden kendimize bu zulmü yaşatalım ki. Kısacık hayatımıza aklımızda soru işaretleriyle neden geçirelim?
İşte bu yüzden diyorum "Ben Ettim Sizde Edin." Kötü bir sonuç olacağını hiç sanmıyorum. Hayatınızı istediğiniz gibi yaşayın, dolu dolu ve kendinizden emin olarak... ;)

2 yorum:

  1. Güzel bir blog ama şu yazı font ve punto olayını oturtmalısın bence :)

    YanıtlaSil