25 Ağustos 2012 Cumartesi

Tatil Bitti

Ve tatil bitti. Dönüp dolaşıp geri geleceğim yer belli. 10 günlük kısa bir uzaklaşma oldu benim için. Sevdiğim insanlarla 10 günüm çok güzel geçti. Ve tam da istediğim gibi hangi üniversiteyi kazandığımı orada öğrendim. Bu mutluluğumu onlarla paylaştım ilk önce.

Bayramı anneannemlerle geçirmek kadar güzel bişi yok. Misafir hiç eksik olmuyor. Bütün herkes dedemi görmeye geliyor ve böylelikle bizde herkesi görebiliyoruz. Tabi birde üniversite konusu açılıyor. Tek tek herkese açıklama yaptım bende. Tebrik ettiler, fikirlerini paylaştılar. Ve doğup, büyümediğim memleketimden böylece yeniden ayrıldım. Bundan sonra umarım kurban bayramında gidebilirim.

Asıl şimdi geldik en güzel bölüme. 1 hafta sonra kayıt için okula gidicez. Yurt işini falanda halledicez. 1 Ekimde de akademik yıl başlayacak. Ben çok sabırsız biriyim zaten. Hemen okul açılsın istiyorum. Beni orada yepyeni bir hayat bekliyor. Ve ben o hayata biran önce atılmak istiyorum. 18 yaşının getrmiş olduğu birşey mi bilmiyorum ama, artık aileme yük olmak istemiyorum. Her ne kadar istemesem de mecburum. İşte biran önce zaman geçsin ve bende artık kendi paramı kazanayım. Onlara yük olmayayım. Zaten 4 yıl koleje para verdiler. Birde şimdi üniversiteye, ama  %50 bursum var en azından. Bu biraz daha hafifletir bizi.

Neyse bakalım zaman neler gösterecek. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder